vineri, 5 iunie 2009

Concediu 2009























Un comentariu:

  1. Buna Adrian,

    Bestiale poze(si eu am acest hobby dar nu am ajuns inca la nikon si dslr-uri,sunt inca pe ceva digital).Cat despre Bruno este adorabil!!!!
    Lasand astea la o parte vad ca febra Croatiei ma prinde din ce in ce mai tare insa am 2 probl si jumatate ca sa spun asa.
    1.In primul rand nu stau f roz cu banii(criza m-a lasat jobless:() insa inima trage la croati de vreo 2 ani.Pt acest mic vis as avea in conditiile de acum pt un sejur un buget de 1200-1500 ron.Crezi ca mi-ar ajunge? Ma refer la o excursie gasita la o agentie la 210 euro cazare si transport in Trogir fara masa insa.Am si masina personala pe benzina si in cazul asta mi-ar fi mai ok asa?Mentionez ca suntem 2 si eu singurul sofer.Locuiesc in Brasov.
    2.Probl 2 este ca prietenul meu este cu un ochi la Grecia si nu este f incantat de "drogurile" despre Croatia pe care i le bag eu.Ai putea sa imi spui mai multe te rog frumos?(ca si info am citit destule nopti comenturi pe softpedia ca dovada ca acum e ora 02:48 si iti scriu tie:P)
    3.Cealalta jumatate de probl ar fi toate comentariile citite care te ajuta pana la un punct dupa care te omoara in sensul ca evident parerile sunt impartite si ce zic unii anuleaza ce zic altii. Imi doresc sa vad un petec de Croatia,sa descopar aceasta civilizatie cat de adanc se poate,vreau si plaja ca sa nu mai vorbesc de excursii.
    Poate prea multe cei drept insa as vrea sa imi spui mai multe din zona Trogir si cat de mult se poate pe partea financiara.

    Sper ca nu te-am deranjat sau suparat cu cerinta mea (si daca da imi cer scuze).
    Daca totusi vrei sa imi raspunzi adresa mea este monasontee@gmail.com(plecare in septembrie).

    Multumesc frumos,

    Mo

    RăspundețiȘtergere