marți, 22 ianuarie 2013

Nunta la palat 2013









2 comentarii:

  1. Salut Adrian

    Sunt jumatate din Emilia & Marcel, te las pe tine sa ghicesti care :)
    Ca si atunci cand te-am ales pt nunta noastra, si acum vad ca ai niste albume frumoase, mai ales al nostru :)
    Oricum, sa stii ca toti cei care au vazut albumul nostru au vrut sa stie cu ce fotograf am lucrat. Recomand.

    In alta ordine de idei, ma gandeam sa iti cer parerea in privinta "portofoliului" meu; in ultima vreme am avut ocazia sa vad locuri si oameni interesanti; daca ai rabdare, te rog arunca o privire pe
    http://500px.com/ionutmarcel

    Multumesc.

    ps. transmite salutarile noastre lui Bruno

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut !

    Ma bucur daca "inca" va plac pozele de la nunta :) si va multumesc pentru recomandari.
    M-am uitat peste fotografiile tale, imi plac incadrarile si suprinderea momentelor, ai ochi bun.

    P.S. Bruno zice si el "Salut !" :)

    RăspundețiȘtergere